20 Kasım 2014 Perşembe

SAÇINIZI KESTİRMEDEN KAHKÜLLÜ OLUN



Ben kahkülü çok severim. Ayıptır söylemesi bana da yakışır. Ama bir müddet kullanınca hem sıkılıyorum  hemde o kahküller uzayınca şekil vermede zorlanıyorum.

Geçenlerde dolapları karıştırırken 5-6 sene önce milyoncudan alıp da sadece birkaç kere kullandığım sonrasında uçları keçeleşmiş postişlerim elime geldi. Napsam atsam mı ki  diye düşünürken kaldırdım koydum yine eski yerine. Kıyamadım işte…İyi ki  de atmamışım.



Doğumdan sonra saçlarım o kadar çok döküldü ki resmen yanlarım açıldı alnım da havaalanına döndü. Çok şükür birkaç ay sonra  dökülen saçlarım yeniden çıkmaya hatta uzamaya başladı. Ama o kısa saçlar şu an o kadar kötü görünüyordu ki nasıl kamufle edeceğimi şaşırmıştım. Derken aklıma eski postişlerim geldi. Kaldırdığım yerden çıkardım. Bir güzel kestim ve bingooo süper kahkül oldu. Kahkülden sıkılma derdi yok; uzayınca nasıl şekil vereceğim derdi yok. istediğim zaman kahküllü istediğim zaman kahkülsüzüm  artık.



Yaşasın geri dönüşüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder